måndag, maj 01, 2006

Just like heaven...

Jaha, så var det en helt ny månad....i g e n!! Hu, va tiden går snabbt helt plötsligt...

Såg en riktigt, riktigt bra film igår.. "Just like heaven"
En tvättäkta romantisk komedi, som jag egentligen brukar spy lite galla över, men den här filmen var faktiskt bra. Orealistisk visst, som alla romantiska filmer är, men jag rågillade den här filmen. Humorn genomsyrade den så man satt mest och skrattade.
Men jag får nog erkänna att det nog inte är en film som de flesta killar hade gillat. Men vem vet?? Prova för 17, bevisa mig fel =)

Suck, nu ska jag snart ta mig i kragen och dammsuga lägenheten... För det behövs... Har ju en liten fyrbent rackare som drar in en massa grus...hmmm...
Senare i eftermiddag ska det minsann bli lite träning också.. Får bli lite intervallträning idag också...

Inga kommentarer: