söndag, april 30, 2006

En stillsam Valborg

Hade en riktigt trevlig kväll igår. Var ju ute med några av brandkillarna här från stan och käkade middag (riktigt god sådan..) på en av stans restaurang/pub.
Det är alltid kul att sitta och snacka med dom killarna, hur goa, roliga och trevliga som helst.
Blev dessutom lite god dricka till (och efter) maten. Dock kände jag inte speciellt behov av att gå vidare sen efter puben (kan bla bero på att det inte var mycket folk ute igår faktiskt..), och då hade jag sån tur att 2 av brandisarna också skulle hem och den enes son skulle hämta honom. Så jag fick skjuts ända hem. Skönt att slippa gå.

Hade en riktigt låång och go' sovmorgon idag, och nu ska jag äta lite lunch innan jag går ut en runda till med Indy.

Försöker för tillfället att beta av lite "gamla" dvd:s som jag inte sett än, och började se på "K-19 the widowmaker"... Jag säger bara SE DEN INTE!! Gud i himmelen en så tråkig film!
Läser man handlingen verkar den vara jättespännande, men oj vad man blir lurad.. Det riktigt segar sig igenom handlingen. Usch!

Ikväll ska jag göra absolut igenting. Ska bara sitta och njuta av en lugn hemmakväll.
Blir nog "Just like heaven" tror jag...

1 kommentar:

Anonym sa...

du skriver bra o trevligt!!!!