fredag, april 14, 2006

Jag tycker....

...att denna dagen varit riktigt, riktigt härlig! Trots att jag precis slutat jobba... men t.o.m. jobbet va trevligt idag. Inte för att jag inte brukar trivas där jag jobbar extra, men när man pluggar på vardagarna annars och då behöver jobba extra på helgerna är det inte alltid så motiverande att sticka iväg.. Det hade ju vart lite annat om det hade vart som brandman man skullat jobba extra på helgerna. Då är det ju något man
v e r k l i g e n vill syssla med.

Så varför har då denna dagen vart så härlig?? Tja, solen har vart framme h e l a dagen, fick lite extra pengar av min mamma, busat med hunden, fått höra trevliga saker... Jag har kort sagt bara mått så himla bra idag =) Förutom att jag fortfarande saknar snusningen nåt fruktansvärt mycket! Går inte en dag utan att jag inte funderar på att börja igen... Men "fy, fy" säger kompisarna...

Nä, nu väntar snart sängen + en go sovmorgon imorrn =)


Buenas Noches!

Inga kommentarer: