tisdag, april 18, 2006

SSDD

Ännu ett basgruppsavslut i skolan idag (denna gången om extraordinära händelser...) Efter ganska flitigt användande av PBL-metoden genom hela utbildningen, börjar det nu kännas liiiiite trögt...
Därför börjar 4 bokstäver dyka upp i mitt huvud: SSDD.... Same shit, different day......

Inte för att jag inte tycker skolan är kul (herregud...när senast tyckte man om skolan??? typ aldrig....) men det hade vart kul med lite variation i det teoretiska upplägget...ibland....
Imorrn har vi iaf samövningar och ska vara på fältet hela dagen. Men pga min handled kommer jag ju inte kunna ta i som vanligt... *suck* Å nej....handleden har inte blivit mycket bättre än... En vecka till annars väntar väl en spruta =(
Fick iaf tränat idag (äntligen), en timmes konditionsträning + lite benstyrka.. Skönt att få tränat efter att ha jobbat hela helgen..

Så.....nu ska jag återgå till att kolla på hockey....

SSDD

Inga kommentarer: