tisdag, april 11, 2006

Fest, fotboll och blåmärken....

Oj, oj, oj vilken helg det har vart... En riktigt kul en. Ja ja, förutom att Frölunda tyvärr förlorade i söndags då.. =(
Hade birthdayparty i lördags. Blev en massa kompisar här hemma, med prat å dricka å utgång. KUUUUL!
Mådde dock inte helt bra på söndagmorgonen.. Men det gick ju över.
Så igår var det först skola på eftermiddagen, sen blev jag erbjuden att va med å spela fotboll med brandkillarna på stationen, så det va jag ju givetvis =) Alltid lika kul att spela med grabbarna. Fast som vanligt har jag en del blåmärken lite varstans på ben å fötter... Men förhoppningsvis delade jag oxå ut ett å annat blåmärke =)
Nu är det lite vila som gäller för resten av kvällen... Har precis vart å tränat å imorrn är det 2 spinningpass som gäller.
Så avslutningsvis säger jag bara: HEJA FRÖLUNDA!!!!!

Inga kommentarer: