lördag, april 22, 2006

Zzzzzzz!!!!!

Snacka om att jag var trött igår när jag kom hem.....
Hela dagen i skolan, sen hem och hämtade Indy och vidare bort för att hämta brorsan och hans kompisar för att köra dom ut på en fest... Hemma kl 18 och svinhungrig, då hade jag inte käkat sen kl 12... Och så tvättstugan direkt på kvällen på det.. hej å hå..
Efter sen ha lagt i tvätten och gått en runda med Indy slog jag mig så äntligen ner framför TV:n med lite mat och kollade på den där talkshowen Ellen nånting..
En av världens absolut snyggaste skådisar var med....John Stamos. Ni vet, han som spelade "uncle Jesse" i Huset fullt för en massa år sen. Oj, oj, han ligger m i n s t i samma liga som Ben Affleck och Brad Pitt.

Nu har jag precis kommit hem och hunnit käka lite. Börja ju jobba kl 7 imorse och när jag sen slutade kl 15 var jag tvungen att åka direkt ut till gymmet för att gå på instruktörsmöte... Ända tills kl 17!!! Jag säger bara att det där mötet hade vi kunnat korta ner till typ 30-45 minuter om vissa hade slopat allt jävla skitsnack som inte hade behövts tjatas om på ett instruktörsmöte...
Alltid samma visa, det är alltid samma personer som sitter och tjattrar om saker dom kunde tagit mellan två personer istället..
Trött efter jobb och hungrig som jag var kunde jag dock inte riktigt hålla truten idag utan fick skyndat på lite...

Nu så ska jag ut och gå en lååång runda i det fina vädret med Indy, sen får det nog bli en lugn kväll framför TV:n, trots att det är krogrunda i stan idag... Jobbar imorrn också och jag känner att jag nog behöver ladda upp lite krafter. Har ju bestämt mig för att vara ledig hela nästa helg så jag får ta igen mig då på festfronten =) Dessutom ska jag nog upp och ut i Ängelholm på fredag. Ska bli mycket kul och intressant!

Inga kommentarer: