fredag, april 14, 2006

En solig långfredag...

Så har snart långfredagens förmiddag gått.
Njöt av en sovmorgon idag, och det var inte bara jag som gjorde det. Även Indy njöt i fulla drag.. Tänk att man har en hund som faktiskt är ganska morgontrött och tycker om att sova till iaf 8 på morgonen.. De dagar när klockan ringer typ 6 är det oftas jag som får väcka HONOM!!...

Några timmar till, sen ska jag iväg och jobba. Är ju bara mitt extrajobb, så det är inte som brandman jag ska jobba utan på ett äldreboende... Idag är min arbetstid 16-23... Blev dock ledig imorrn, visade sig att dom hade dubbelbokat mig + en annan så jag fick bli ledig =) Klagar ju inte våldsamt mycket på det, ska jobba både påskdagen och annandagen också..

Nä, nu ska jag gå och laga lite mat...chili con carne..

Inga kommentarer: