fredag, april 28, 2006

Ny dag....snart....

Snart en helt ny dag...
Jag ska ta och släpa mig ut med Indy nu och gå sista rundan för kvällen.
Precis spenderat en timme i telefon med min härliga kompis. Vi har båda fullt upp med livet just nu, hon med jobb och jag med skola och jobb så det var gott att bara få sitta och snacka lite skit ett tag.

Ser ut som morgondagen kommer bli riktigt kul trots allt. Ska för det första börja dagen med en härlig sovmorgon, sen en lång runda med Indy (förhoppningsvis i solen...) och sen ska jag minsann ut till gymmet och köra lite intervallträning.
Kl 14 ska jag ner i tvättstugan och tvätta...(mindre kul..) men sen på kvällen blev jag faktiskt medbjuden ut för att käka lite middag och festa lite med några av brandmännen. Riktigt kul. Det är härliga killar att umgås med och det ska bli riktigt skönt att bara få vara sig själv och slappna av lite denna helgen efter allt som vart de senaste veckorna med skola och jobb.

Men först!..... sooooova......soooovmorgon.... =)

1 kommentar:

Anonym sa...

Ha en riktigt härlig dag o sen en skön kväll med killarna. kram