måndag, april 24, 2006

Så var det måndag igen...

Slutade jobba kl 23 igår så det var direkt hem till sängen då, och skolan började kl 8 imorse..
Slutade kl 14 idag och då var det bara till att köra rätt hem till stan och sen hämta Indy och hinna busa med honom lite. Eftersom jag bytte pass med brorsan förra veckan blev jag tvungen att köra hans spinningpass idag..
Så nu efter träning, dusch och lite mat kollar jag på Cityakuten innan det är dags för sängen igen...
Imorrn slutar jag tack och lov redan till middag och orientering står på schemat under förmiddagen i skolan....hmm.... Inte så man hoppar av glädje kanske men...

Direkt efter skolan imorrn tänkte jag sticka in och fixa en tid på vårdcentralen för att få den där jäkla kortisonsprutan i handleden... Blev lite bättre med Voltaren men långt ifrån bra..
Till råga på allt fick jag papper idag från Räddningstjänsten i Göteborg. Har blivit uttagen till deras tester för sommarvik. Jättekul, visst är det, önskar bara att jag hade kunnat åka på dom. Klarar ju inte att anstränga handleden. FAN!!!
Jaja, huvudsaken är ju att jag blir bra i den igen..eller hur... Tänka positivt....

Nu väntar sängen så man är någerlunda utvilad tills klockan ringer imorrn.

Inga kommentarer: