torsdag, april 20, 2006

Ja' ä inte bitter.....

Hej och hå vilken lååång dag det blev...
Var på skolan redan 7.15 imorse (går ju i skola i Revinge så det tar dessutom ca 40 min att köra...) Då blev vi sminkade och förberedda inför vår uppgift som skademarkörer till samövningen. Det gänget som körde idag fick ett bombdåd.... Bombdåd.....! Dom fick rökdyka och dra ut skadade personer från en byggnad.... Vi fick "bara" en tågolycka där vi fick klippa i bilar osv.... Ville ju också rökdyka.... Men ja' ä inte bitter.....

Sminket satt iaf som berget på oss markörer... Hade fått sminkat blod och dyl i hela huvudet + på händerna, och det gick inte helt bort sen... trots flitig tvättning med tvål och skrubbning med borste.... Och jag som skulle ha spinningpass sen... hehe..
Men efter ett bra tags skrubbande fick jag bort det mesta, syntes bara lite blod i ansiktet...

Efter skolan bar det av direkt ut till gymmet för att hålla spinning...
Kom äntligen hem kl 19! In i duschen och sen MAT!... Hade ju fan knappt ätit på hela dagen..

Nu sitter jag med en kopp te och bävar inför helgen...
Lång dag i skolan imorrn med, sen är det jobb på lördag mellan 7-15, jobb på söndag mellan 16-23 och sen börjar vi om igen.... Skolan börjar 8 på måndag och håller på heeeela dagen...
Ledig??? Nä, vad är det???
Men ja' ä inte bitter....

Jaja, har iaf bestämt att Valborgshelgen s k a jag vara ledig. Behöver få slappa och bara göra vad jag vill en hel helg sen.
Förhoppningsvis har jag nån kompis som vill vara ifrån sambon några timmar och vill med ut och festa lite =)

Så skit i de' nu så syns vi igen nästa år! Haj!

Inga kommentarer: