onsdag, april 19, 2006

"Tågolycka", hunger och hockeysorg....

Vilken dag...
Hade kul samövning i skolan idag. Halva vår klass som brandmän, ambulans, läkare, polis, banverket, SOS... you name it... En stor tågolycka med ca 30 skadade inblandade..
Min grupp hade hand om en tågvagn + en personbil som krockat. Vi skötte oss fint, allihopa. Men tyvärr kunde jag ju inte ta i som jag brukar pga den satans handleden.. Kunde inte bära eller anstränga den, men jag kunde iaf vara med och stabilisera nacke på skadade..

När jag väl satt i bilen på väg hem var jag grymt hungrig.... Vi fick lunch ute på fältet men givetvis var det potatis och fisk... Äter ju inte fisk... Så det fick bli potatis, sallad och knäckebröd.. Och hur mätt blir man på de????

Har dessutom kollat klart på Världarnas krig... Måste ju säga att jag faktiskt förväntade mig mer av den filmen... Var inte alls så bra som jag trodde..

Nu ska jag se klart på O.C. sen väntar sängen. Ska va i skolan redan halv 8 imorrn, fortfarande samverkansövning fast imorrn ska vår halvklass vara markörer. Gissa om vi ska spela =)

Och jajajajajaja....... Grattis Färjestad.... Skitkul, wohoo..... Antar ni fick revansch sen förra säsongen....

Inga kommentarer: