söndag, april 16, 2006

Jag måste bara...

...spy lite galla över vissa saker! För nu börjar jag bli r i k t i g t irriterad! Och det gör inte saken bättre att jag nyss kommit hem från jobbet och ska börja kl 7 igen imorrn.

Jag blir så jävla irriterad på folk som är så jävla självgoda och som tror att dom är bättre än alla andra.... utan att vara det dessutom!!!! Hallå!! ÖDMJUKHET!!!!! Finns det något som heter!
Eller det kanske bara är jag som inte tycker man berömmer sig själv inför andra, eller som tycker att man ska vara ödmjuk??
Om man nu tycker att man är så jävla mycket bättre än alla andra, och tycker man är guds gåva inom nåt område: HÅLL DET FÖR FAN FÖR DIG SJÄLV!!!!!!

För övrigt tänker jag inte ens kommentera kvällen hockeymatch.... Ja, jag såg den på jobb....

Inga kommentarer: