lördag, maj 13, 2006

Alltså......

.....jag som trodde att jag skulle sova som en stock hela långa natten med tanke på fystesterna i Hbg igår... Men nej.... Efter att ha gått och lagt mig strax efter 23 sov jag h e l a 3 (!) timmar innan jag vaknade kl 2 på natten!!! Varmt som in i **** var det i sovrummet och pigg som en lärka var väl jag. Blir man smått irriterad på sig själv då eller?????
Så det var bara till att öppna fönstret på vid gavel (nåt som jag inte gillar att göra eftersom jag har en grym spindelfobi...) för att få in lite mer luft i rummet, och sen gick jag faktiskt upp och satte mig för att kolla på Cityakuten tills kl 3.30 på natten.... Hmm, Indy tittade ganska konstigt på mig när jag gick upp och kollade TV mitt i natten... Han var ganska yrvaken och hade tydligen inte alls störts av värmen i rummet...
Somnade i alla fall gott sen igen då rummet blivit lite svalare.

Idag får jag nog tyvärr erkänna att jag har lite smått träningsvärk i ljumskar, lår och rygg..
Men... Ikväll blir det lite party dock. Ska hem till en kompis och grilla och sen ska vi ut och göra stan osäker =)

Till sist vill jag bara säga lycka till till alla dom jag känner (brandisar och klasskompisar) som fick ett litet hjärnsläpp och bestämde sig för att springa Göteborgsvarvet.... Hur man nu frivilligt anmäler sig till att springa 2 mil!!!!!
Jösses.... Ska tänka på er pojkar.... (och skratta när starten går hihi...)

Take care!

Inga kommentarer: