söndag, maj 07, 2006

Dagen efter...

Var ju och festade i Malmö igår. Hade riktigt, riktigt kul. Satt först på Lilla torg innan vi drog vidare till en nattclub för att dansa lite =)
Skönt nog så fick man skjuts ända hem också, min kompis sambo är DJ på det stället vi var på så vi åkte ju med honom hem efter han slutat spela.

Skönt att få se helt nytt folk också, inte en enda som man kände (ja förutom mina kompisar då..).

Nu har jag precis vaknat, nykter kan jag tillägga (det blev inte så mycket dricka igår faktiskt..), och jag sitter nu och överväger om jag ska sticka ut till gymmet och träna en sväng eller om jag ska sticka direkt ut till pappa för att hämta min hund och passa på att sola lite i pappas trädgård då också.... Hmmm..... Svåårt....
Hade vart gott och sola lite, men jag "behöver" träna också....

Återkommer....

Inga kommentarer: