måndag, maj 15, 2006

Fullspäckad dag...

Oj, vad allt har gått i ett hela dagen...
Dagen började bra med en sovmorgon, skulle inte vara i skolan förrän kl 10.
Eftermiddagslektionen var idag sjukvård och handlade om andningssvårigheter.
Slutade kl 16 och körde då direkt ut till gymmet för att hålla i brorsans spinningpass.
Efter gymmet var det till att sno sig och hämta Indy, sen direkt hem, in i duschen, och sätta sig framför datorn...
Har suttit här i ett antal timmar nu och jag tror jag börjar få fyrkantiga ögon....
Vi har en redovisning imorrn i ämnet Hälsa & livsstil, på en gymnasieskola inne i Lund..
Så har suttit och gjort PowerPoint presentation nu ett tag..

Sveriges match mot Ryssland har stått på i bakgrunden och ikväll splade dom faktiskt (tack och lov) riktigt bra. Trots det blev det bara 3-3, vilket kanske inte bådar gott inför kvarten... Men, vi får väl se...

Nu ska jag gå och diska, och sen måste jag sätta mig på golvet och leka lite med Indy. Han har gått här hur länge som helst och försökt få min uppmärksamhet för att kunna busa och ha dragkamp med ett fåtal av alla leksaker han har...

Inga kommentarer: