torsdag, maj 18, 2006

Hard rock hallelujah...

Oj, vilken dag jag hade igår..
Skolan hela dagen, varpå eftermiddagen avslutades med en riktigt tung rökdykning i stora lokaler. Vi var helt slut alla vi som rökdykte, och till råga på allt var det ju onsdag så jag skulle ju ha 2 spinningpass sen...
Så det var bara till att sticka från skolan direkt när vi slutade kl 16 och sen direkt ut på gymmet för att köra spinning i 2 timmar... Var måttligt slut i benen och kroppen när jag sen väl kom hem och fick duschat...

Idag har vart en ganska lugn dag i skolan (i regnet...), dock hela dagen.

Har precis sett några få framträdanden ur det här jäkla kvalet till Eurovision bla bla bla..
Var ganska nyfiken på Finlands bidrag och jag måste faktiskt säga att jag gillade låten =)
Lordi med låten "Hard rock halleluja". Riktigt bra låt faktiskt, och annorlunda framträdande...minst sagt.

Så kommer vi då till Sveriges bidrag...(som jag vart emot hela tiden...)
Tycker inte Carola gjorde nåt speciellt ifrån sig.. Var nog många som var bättre.
Och jag måste få säga att jag faktiskt hoppas hon inte klarar kvalet. Fast den önskan kommer nog tyvärr inte att slå in...

Röstning pågår.....vi får väl se...

Heja Finland.

Inga kommentarer: