torsdag, maj 04, 2006

Now that's what I'm talking about!!

Äntligen har vi nu fått ha r i k t i g t vårväder i 2 dagar. Solen sken imorse också när jag vaknade =) Synd bara att det har vart så himla blåsigt idag..

Ledig från skolan har jag vart i alla fall, och spenderade förmiddagen dels med att gå en lååång och härlig runda i solen med Indy, och dels i tvättstugan...(mindre kul...)
Men härligt var det att i eftermiddags sitta en stund på balkongen och läsa en tidning i solen =)
Hoppas på lika fint väder imorrn och hela helgen...

Var dessutom och tränade (ja, jag vet jag är lite av en träningsnarkoman...) nu på kvällen också. Intervallträning idag också + lite styrketräning (hör och häpna), visserligen inte med fria vikter som jag brukar köra utan det blev träning i maskinerna istället.. Vill ju inte anstränga handleden för mycket så det blir ännu värre..

Så nu sitter jag och slappar lite i soffan innan sängen kallar... Skolan imorrn ju, med intressanta lektioner imorrn. Praktiskt ute på fältet på förmiddagen och på eftermiddagen ska vi ha en föreläsning om självmord... Ja alltså hur man ska bemöta självmordsbenägna människor osv...

Ciao!

Inga kommentarer: