tisdag, maj 09, 2006

Examinationer....

Var ju ute och hälsade på på brandstationen igårkväll. Var kul att sitta och snacka med killarna.

Idag har vi haft instruktörstjänst hela dagen i skolan. Japp, vart ute hela dagen idag också, i solen.. Så mitt ansikte och mina armar är något solbrända nu kan jag tillägga =)
Dessutom hade vi trevligt besök på skolan på eftermiddagen.. Hipp! Hipp-gänget var och spelade in nytt material på skolan, så jag och en klasskompis fick minsann prata lite med "Kajan". Haha, ganska kul.

Ska just nu göra mig redo för att hoppa i säng. Har suttit och pluggat till vår teoretiska brandtenta vi ska ha imorrn efter lunch...
Samtidigt som jag har hållt på i tvättstugan ikväll med. Ska gå ut sista rundan för kvällen med Indy nu och passa på att ta upp min tvätt då också..

Så håll tummarna imorrn efter lunch =)

1 kommentar:

Anonym sa...

japp vi håller tummarna för att tentan ska gå bra.kram