fredag, maj 19, 2006

Beklagar!!!....

Måste börja med att beklaga mig från gårdagen...
Carola gick ju vidare till finalen imorrn... Suck..
Missuppfatta mig inte, klart det är kul att Sverige gick vidare och så, men jag tål inte den människan. Tycker en av mina klasskompisar uttryckte sig fantastiskt skönt tidigare idag: "Hon ska sjunga och sen ska hon hålla käften!"
Urskönt sagt! Håller med til 100 %!!

För övrigt gick Finlands bidrag "Hard rock hallelujah" med Lordi också vidare, vilket jag gillade skarpt! Kommer att hålla hårt på dom imorrn.
Det är ju faktiskt så att jag kommer att se den där finalen imorrn... Tillsammans med några tjejkompisar, så det blir ju lite dricka och snack också vilket genast gör det mycket trevligare.
Fann dock ett stort dilemma i att Tre Kronor ju ska spela den SENA semifinalmatchen imorrn!!! Satan!!! För hockey är faktiskt typ 10 gånger (nä, det räcker inte!!) viktigare än nån schlagertävling...
Som tur är hinner jag nog i alla fall se dom 2 första perioderna hemma, sen får jag lösa den 3:e perioden också på nåt sätt..

Men... OM nu Tre Kronor slår Kanada imorrn, så är det final på söndag.... Då ska jag fan i mig på kalas till min kusin!!.... Som tur är har dom TV =)

Och slår Kanada hoppas jag verkligen att Tre Kronor gör!!!! Bara knocka dom **** och ge igen 1000 gånger om för dom där finalerna i VM -03 och -04. För dom finalmatcherna är ganska tuffa att smälta... eller.....!? (pucken var INTE inne....)

Annars har jag haft en bra dag. Avlastande samtal hela dagen i skolan.. Vi blir ju då utbildade handledare efter examen..
Lyckades t.o.m. sluta lite tidigare idag, så jag var ut på brandstationen i stan också för att köra några rullbandstest på 3 av brandisarna. Genomgår ju en testledarutbildning på skolan nu också och för att bli godkända måste vi visa upp att vi genomfört test på 3 personer.

Nu på kvällen har jag mest slappat....
Och busat med Indy. Han har gått på högvarv dom senaste dagarna...
Nu väntar snart sängen, och sovmorgon!!!! =)

Heja Tre Kronor!
Heja Lordi!

Gott mos!

Inga kommentarer: