torsdag, maj 11, 2006

Grillning, brännboll och sommarfötter..

Snacka om en härlig eftermiddag i skolan. Vi hade träff med RUB:arna (ingenjörerna) eftersom vi ska ha samverkansövningar med dom snart. Vi satt i våra insatsgrupper och skolan hade fixat kött, potatissallad och vanlig sallad och sen grillande vi så det stod härliga till. Var min första grillning detta året. GOTT!!!
Sen spelade några av oss brännboll efter också. Det var riktigt kul! Var åratal sen sist nu tror jag. Och japp, jag träffade bollen alla gångerna... Bra träffar också dessutom... Slog t.o.m. några av killarna =)
Eftersom jag hade slip-in skor på mig blev det till att spela barfota och springa i gräset, så nu när jag kom hem hade jag riktiga sommarfötter... D.v.s. lite smått skitiga med lite inslag av gräsfläckar =)

Ska ta mina fötter och gå in i duschen nu...
Sen blir det till att göra lite skolarbete..

Inga kommentarer: