lördag, maj 27, 2006

Shopping & party!

Haft en härlig och kul dag hittills.
Startade dagen med att (förutom att då gå en låång runda med trollet..) åka till Väla köpcentrum med min mamma. Var på jakt efter en klänning att ha på examensmiddagen, och dessutom ett par nya jeans.
Jeansen hade jag tur med, dom hittade jag direkt på Vero Moda, plus ett par jeans-knickers. Fast tror nog aldrig jag har haft med mig en sån enorm hör med kläder in till provrummet...! Jisses... Där fanns riktigt mycket snygga kläder faktiskt...
Men nån klänning hittade jag dock inte... Trots att jag prova klänningar i nästan alla affärer vi var inne i... Fanns ju för 17 bara klänningar som antingen var fula, eller som såg ut som tält eller morgonrockar...! Usch!
Men! Jag hittade mina jeans iallafall och det är jag riktigt nöjd med! Plus att vi hade det jättetrevligt på vår shoppingrunda, något som vi alltid brukar ha =)

Just nu ska jag strax hoppa in i duschen, väntar nämligen på en kompis som ska komma hit och sen ska vi festa lite ikväll. Krogrunda nere i stan tydligen, så vi får väl ner och röja lite... =)

Imorrn är det ju Mors Dag, så då ska vi hem ett slag till mormor och dricka kaffe och träna öronen... hihi...

1 kommentar:

Anonym sa...

Great site loved it alot, will come back and visit again.
»