söndag, maj 21, 2006

Hallelujah!!!

Vilken kväll det vart igår!
För en gångs skull så gick det som jag ville.

Tre Kronor slog Kanada med 5-4 och nu väntas final mot Tjeckien... Kan nog bli en rysarmatch!
Håller på att ladda nu, Tre Kronor-tröjan ska snart på =)

Sen den stora skrällen!!
Jag har fått en ny favoritlåt: Hard rock hallelujah!!
Vet inte hur många gånger den låten har spelats här hemma idag... Riktigt, riktigt bra!
För en gångs skull så vann rätt låt i ESC!!

Så det blev en kul kväll igår.
Är dock duktigt trött just nu......
Har sovit som en kratta... eller ja, sovit och sovit, det har jag knappt hunnit med..
Var hemma och i säng strax innan kl 5 imorse, och hann nog sova knappt 2 timmar innan jag väcktes av att Indy spydde....
Hann precis somna om kändes det som, sen spydde han igen.... Inte kul att ha en sjuk hund hemma, speciellt inte när man vart ute och festat och bara vill sova...
Hann somna gott i g e n och då ringer telefon***** ... Det var min kära mormor som undrade hur det blev, om jag kunde köra henne ut på kalaset....
Så jag är minst sagt trött idag...
Har precis kommit hem nu... Vart på kalas nu på eftermiddagen, en av mina kusiner fyller år..

Så nu laddar jag inför finalmatchen, och förhoppningsvis får man jubla gott även ikväll!
För vinner Sverige ikväll, blir vi ju historiska... Både OS-guld och VM-guld....
Tänk....

Inga kommentarer: