fredag, maj 26, 2006

Jobbe, jobbe....

Så var det ännu en fredagkväll...
Gårdagen gjorde jag faktiskt så lite som möjligt på... Suger ganska mycket energi i hjärnan just nu, så det var skönt med en ledig dag då man bara kunde göra ingenting..
Fast jag ägnade förmiddagen åt att tvätta, damma och dammsuga... (mindre kul...)
Avslutade dock kvällen med att ha ett Hipp! Hipp!-maraton på DVD. Tiffany och Kajan.... Blir det bättre eller =)

Idag har jag faktiskt vart inne och jobbat (som usk då..). Fick en behaglig tid: 7.30-14.
Har dock ganska nyss kommit hem från en totalt misslyckad träning....
Tänkte mig intervallträna 1 timme, men väl ute på gymmet märkte jag att jag hade noll (och då menar jag noll...) ork i benen och kroppen, trots att jag inte slarvat med maten under dagen...
Så det blev till att kämpa sig igenom lite annan kondisträning...

Nu har jag precis duschat och fått besök av en kompis. Så nu ska vi iväg och beställa kinamat och sen kolla på film och snacka lite skit =)

1 kommentar:

Anonym sa...

I say briefly: Best! Useful information. Good job guys.
»