måndag, maj 29, 2006

Mors dag.

Japp, igår var det ju Mors dag.
Var uppe hos mormor och hälsade på tillsammans med min mamma och hennes sambo, min bror och hans styvunge..
Var ju ute och festade på lördagen men lyckades tack och lov undvika att bli bakis, något som inte är helt trevlig om man ska hälsa på sin mormor dagen efter...

Resten av söndagen flöt på i lugn takt... Gjorde mest ingenting, kollade på film och faktiskt dammsugade..

Idag gick vi in på vår näst sista vecka i skolan... Om en dryg vecka är jag examinerad brandman.
Fast tyvärr ärr den krassa sanningen att är man tjej så får man kämpa för att få ett jobb..Får väl se om min kamp leder till jobb i framtiden...

Idag har vi haft insatsövningar hela dagen tillsammans med brandingenjörerna.
Två rökdykningar och en trafikolycka. Kul. Gjorde bra ifrån oss.

Imorrn har jag lite sovmorgon, sen är det examination i testledarutbildning samt lektion i oljesanering...

2 kommentarer:

Anonym sa...

I say briefly: Best! Useful information. Good job guys.
»

Anonym sa...

I say briefly: Best! Useful information. Good job guys.
»