tisdag, maj 16, 2006

Laundry day..

Ganska lugn dag idag trots allt..
Var visserligen uppe tidigt för att komma till skolan i tid, men vi slutade faktiskt innan middag också idag. Något som inte vart helt vanligt nu de senaste veckorna... (eller egentligen månaderna...)
Var i Lund idag och redovisade vårt arbete i Hälsa & livsstil. Två ord: Tough crowd! Hallå... Försöka hålla en föreläsning för små kaxiga, snorkiga gymnasietjejer är ju kanske inte helt lätt..
Kan faktiskt inte minnas mig att varken jag eller nån av mina kompisar var/betedde sig så nonchalant eller kaxigt när vi gick på gymnasiet..
Skärpning!

Har för en gångs skull i stort sett bara suttit och suttit nu på eftermiddagen (förutom den långa rundan med Indy då).. Känns att det var ett tag sen man kunde sitta så en eftermiddag på en vardag.. Har gått i ett under ett bra tag nu..
Nu håller jag på att tvätta för fullt och ska snart ner i stugan igen för att ta upp min (förhoppningsvis) torra tvätt. Och så klart, och som vanligt, har jag en utmärkt tvätthjälp i Indy. =)

Imorrn väntar en praktisk gruppexamination i rökdykning på eftermiddagen, och sen (stress, stress) direkt hem till stan och ut till gymmet för att hålla mina två spinningpass...

Bäst att passa på att vila ut lite till nu på kvällen.

Inga kommentarer: