onsdag, maj 10, 2006

Heja Tre Kronor!!

Vilken dag... Det riktigt bränner på armarna kan jag tala om. Ute i solen hela dagen idag med....härligt.
Och brandprovet gick nog bra, kändes det som i alla fall.
Fick dessutom klartecken på att jag ska iväg till Helsingborg och testas inför timvik nu i sommar... Har dock svinont i handleden nu igen, gör ont bara jag böjer på den, men det får fan i mig gå ändå på fredag. Kan bara inte avstå från tester en gång till pga den. Och jag har fortfarande inte fått nån kallelse till operation... Suck..

Sitter nu och kollar på matchen mellan Sverige-Schweiz... Fast isen var kass så dom fick avbryta matchen mitt i 2:a perioden... Tack och lov börja dom spela igen efter ett bra tag så nu äntligen är 2:a perioden klar... Snart väntar 3:e....

Kom igen Tre Kronor!!!!!

Inga kommentarer: