fredag, maj 12, 2006

"Vi stal självförtroendet, underställ, skridskor och hela paketet...."

Citat från Håkan Södergren efter Sveriges kvartsfinalkvalmatch mot Vitryssland nu ikväll..
4-1 blev det till Tre Kronor. Olyckligt mål fick vitryssarna med sig tyvärr i sista perioden. Men Sverige spelade grymt överlägset i första perioden, vitryssarna hade inte en chans när Sverige satte 4 mål redan innan första var slut.
Tyvärr tappade Sverige lite grann i spel i de andra perioderna, men det gick väl ändå =)
Nu väntar Slovakien på söndag.
Kan det lukta VM-guld också mån tro???....

För övrigt är jag grymt trött i både kropp och själ ikväll. Skulle kunna somna stående faktiskt.
Har ju vart på tester i Helsingborg idag. Grymt jobbigt (fast roligt) varv hade dom, men jag klarade det. För när det gäller såna saker har jag en vilja som hade räckt för 10 man det kan jag lova.
If there's a will there's a way!!!

Men fy fan vilken mjölksyra man har i kroppen och framförallt benen...
Undrar om man hänger ihop så pass att det kan bli träning imorrn, eller om det får bli på söndag..
We'll see..

Nä, nu känns sängen väldigt lockande, och jag kommer att somna innan huvudet ens nått kudden =)

Inga kommentarer: