fredag, september 01, 2006

Sovmorgon, veterinärbesök och träning...

Njöt av en ordentlig sovmorgon idag (tja, ordentlig är kanske inte rätta ordet enligt er som inte har hund...).
Efter morgonrundan med Indy vart det lite frukost bara, sen iväg till veterinären för att handla lite mer mat samt fixa årets vaccination på trollet.
Tyvärr fick jag inte helt perfekta nyheter av veterinären.... När hon lyssnade på grabbens hjärta och lungor kunde hon höra ett missljud på hjärtat.... Tack och lov var det tydligen svagt, så hon kunde inte säga om det vart nåt hjärtfel eller om det bara är en liten infektion han har i kroppen... Hoppas, hoppas på det sista...

Resten av eftermiddagen spenderade jag ihop med min kompis J, som jag inte träffat på väldigt länge... Jag, hon och Indy gick en lång runda ner till stan och hem igen, vi hade maaaassor att prata om =)

Nu ikväll har jag (äntligen) vart och tränat igen. Blev ett kondis + styrkepass idag, och imorgon och söndag blir det rena kondispass hade jag tänkt.

Nu ska jag slänga mig i sängen och ladda för ännu en partykväll med S imorgon =) Förhoppningsvis kanske J också hänger med oss ut, hoppas verkligen att hon orkar för det var ett tag sen vi festade ihop nu...

Inga kommentarer: