lördag, september 30, 2006

Jobba helg och festa loss.

Joo.... Jobbar hela helgen..
Jobbade tills kl 21.30 igår och började kl 7 imorse igen.... Segt...Något, ja...
Har en delad tur idag också, så jag gick hem på timmar innan lunchen och började igen 16.30. Nu på kvällen fick Indy hänga med och jobba han också, det blir nämligen lite party ikväll =)
Börjar inte jobba imorgon förrän till lunch så man hinner sova ut lite grann.
För en gång skull kunde/orkade inte S hänga med ut, så ska faktiskt ut med en av instruktörerna från gymmet. Hon kommer hem om mig sen när jag slutat jobba, sen blir det lite party. Ska bli grymt gott med lite vin och cider sen =)

Just nu har vi en lugn stund här på jobb. Alla ligger och är klara för att sova för natten.
Så nu räknar jag ner timmarna (eller ja, minuterna får man nästan säga...) tills jag ska få gå hem =)

Inga kommentarer: