torsdag, september 14, 2006

"X-men 3"

Njöt av en ledig dag igår. Gjorde inte nämnvärt mycket under dagen (förutom att städa då.......jättekul...). På kvällen hade jag mina spinningpass som vanligt, fick köra minimaraton denna veckan också eftersom instruktören jag delar med vart sjuk...

Efter dusch och mat slängde jag mig i soffan för att kolla på "X-men 3 - The last stand".
Har längtat efter att få se den och visst var den sevärd och bra, men inte riktigt fullt så vass som jag väntat mig... Men den hade bra scener och bra handling, men jag trodde den skulle innehålla lite mer än så... Liiiite besviken blev jag allt, men så blir det ju om man har för höga förväntningar på en film... Men det underlättade inte att man omvandlade en av mina favoriter, Mystique, från mutant till människa.... Grymt....
Så i mina ögon så är "X-men 1" och "X-men 2" fortfarande bäst...
Men 3:an är helt klart sevärd, SÅ besviken blir man inte =)

Nu ska jag fixa lite mat att ha med till jobbet, börjar 13.30 idag och ska jobba ända tills 21.30......
Well, well, ledig hela helgen i alla fall.

Inga kommentarer: