fredag, september 22, 2006

Nattjobb, nysattacker, solning och Tyskland....

Puh, som jag har vart slut dom senaste dagarna...
Är tack och lov feberfri nu, men förkylningen sitter i...
Jobbade i onsdagsnatt ändå (är ju liksom ledig fram till måndag nu så hade vart liiite småkasst å behöva va hemma för en dag...) men tack och lov så blev det en ganska lugn natt. Men killen jag jobbade med fick utstå en hel del..... Under dom 10 timmarna vi jobbade tror jag nog jag nös
m i n s t 40 gånger!!... Hallå! Kul eller.... Ehh, nä....

Stupade i säng sen när jag kom hem på morgonen, och för allra första gången så sov jag som en stock i ett sträck fram tills kl 11.30..... Brukar alltid vakna typ varannan timme eller så, så nog var det bevis på att jag vart trött...
Släpade mig upp då halv 12 i alla fall, annars hade jag fått duktiga problem på kvällen när jag skulle lägga mig....
Resten av torsdagen var väl inte speciellt produktiv..... Mådde inte helt prima utan vart ganska tung i huvudet och fick proppa i min Panodil hela dagen...

Idag är jag i alla fall mycket bättre!
I stort sett endast förkylningen kvar.
Hade dock stora överläggningar med mig själv om jag skulle kunna träna eller om jag skulle göra smartast i att låta bli idag också.....
Klokheten vann, och istället för att träna körde jag ut och solade lite på gymmet...
Färgade håret lite mörkare igår så jag började se lite blek ut om nosen..... Behövdes lite färg =)

Nu så ska jag hoppa i säng fortare än kvick.. Klockan ringer nämligen strax efter kl 4 i morgon bitti....
Vi ska iväg till Tyskland för att shoppa lite på Border Shop.... *mums*
Sen på kvällen är det party igen. Jag och S (vem annars haha) ska ut och röja i stan...

Inga kommentarer: