onsdag, september 27, 2006

Regn, huvudvärk och spinning.....

Vart riktigt, riktigt skönt med en ledig dag..
Tyvärr har det regnar ganska stor del av dagen... Men han där uppe måste ha gillat mig åtminstonde lite grann idag, för det var uppehåll på alla rundorna med Indy =)

Inte gjort för mycket annars idag... Dammsugat faktiskt, och inväntat mina spinningpass..
Fick trist nog huvudvärk innan på eftermiddagen, och den ville inte alls släppa trots att jag proppade i mig Panodil....
Som tur är så släpper all tänkbar smärta under ett spinningpass, så under dom 2 timmarna slapp jag skiten i alla fall...
Men så fort jag kom hem igen så började det dunka i skallen....

Ledig imorrn med, tänkte sticka ut på brandstation och träna lite faktiskt.
Nu så ska jag slänga mig i sängen och kolla på C.S.I. som jag missade i måndags =)

Inga kommentarer: