tisdag, september 19, 2006

Vilket trams!

Jo, idag kom jag upp i tid på morgonen.... Lite skönare start på dagen.
Jobbade till kl 14 idag också, spenderade mestadels av förmiddagen till att städa min tant's rum... Behövdes stortstädning i hennes garderober, hade inte blivit gjort på ett bra tag tydligen....

Hade egentligen tänk träna lite idag också, men tji fick jag.... Började känna mig lite småkass redan på jobb, och det blev ju inte bättre sen jag kom hem...
En utbrytande förkylning på G plus lite småfeber......underbart.....
Fan, jag har liksom inte tid att bli sjuk nu. Måste vara friskt ju så att jag kan fortsätta med min träning!
Får väl se hur jag får göra med mina spinningpass imorgon, mår jag inte bättre får jag försöka hitta en ersättare till dom. Ska dessutom jobba natt imorgon, och det tänker jag inte vara för sjuk för.

Ska gå ut med Indy nu, sen ta min 3:e dos Ipren innan jag lägger mig... Får väl hoppas att jag kan svettas bort febern under natten.
Bara att hoppas att det inte blir ännu värre bara, för jag och feber går liksom inte ihop... Det räcker med 38.5 i temp sen är jag fullkomligt däckad.... Så går det när man har en låg normaltemp....

Inga kommentarer: