torsdag, september 07, 2006

Lethal Weapon.....

Haft en ledig dag idag. Snacka om att det var skönt att få sova ut lite på morgonen.... Kört på i ganska högt tempo denna veckan, träningsmässigt alltså, så jag kände mig lite mör i kroppen och benen igår kväll. Men, trots allt så var jag ute på brandstationen idag och körde på lite på rullbandet med stålpaketen på ryggen.. Och imorgon blir det gymträning med styrka och kondis... Blir 5:e träningsdagen denna veckan =)
Sen jobbar jag ju i helgen så då blir det automatisk vila..

Får se om det blir nåt party på lördag eller om det blir lugn hemmakväll....

Fick en liten flipp innan i förmiddags också =)
I brist på annat på TV så bara fick jag för mig att börja se på första "Lethal weapon"-filmen...
Hade glömt hur bra dom faktiskt är, kul att se en ung Mel Gibson (fan, han var ju riktigt het när han va yngre... Vilken kropp...).
Sen var jag ju bara tvungen att se den andra filmen också =)
Har ju givetvis 3:an och 4:an hemma också, så dom får jag väl sysselsätta mig med sen också...
Nu ska jag kolla lite på "Efterlyst" igen, och sen gå ut en runda med trollet...

Inga kommentarer: