söndag, september 24, 2006

100 % uttråkad.....

Okej, vet inte riktigt hur jag ska sammanfatta denna helgen.....
Lördagen började lite sådär chockartat med att jag inte hade lyckats sova mer än typ 3 timmar innan klockan ringde kl 4 (!!!!) på morgonen..... Va jag smått trött då eller.... hrmm... Tur som fan att pappa ringde och väckte mig annars hade det nog funnits en liiiten risk att bussen hade kört utan mig....
Slumrade i alla fall det mesta av vägen fram till tysklandsfärjan...
Väl inne på Border shop så sprang ungefär hälften av bussen omkring som yra höns och försökte hitta just det dom skulle få fatt på i drickväg.....
Faktiskt så kom vi iväg hemmåt i tid, så vi va hemma i stan igen redan kl 16 på eftermiddagen.
Hann hem och gå ut med Indy (som hade våldgästat min mamma under natten..) och sen hann jag precis lägga mig och vila i ca en halvtimme innan mamma, lite olämpligt, ringde och väckte mig.....
Sen vart det bara in i duschen så man skulle va klar inna S kom hit..
Trist nog blev vi båda mer än måttligt uttråkade när vi kom ner till stan och drog in på nattklubben..... Kass musik, tråkigt (och duktigt konstigt) folk ute, helgen innan löning så man hade inte precis nån överdriven leg-koll så det vart en hel del tottisar som överlyckliga entrade dansgolvet.....
Tur som fan att man hade tagit sig en del groggar....
Kl 2 gav vi upp och ansåg att vi nog hade större nytta av att gå hem och sova.

Just idag har jag vart MER än 100 % uttråkad! Fan, i n g e n t i n g att göra ju *grrr*
Har i stort sett inte gjort annat än suttit framför TV:n, surfat på datorn och busat med Indy...
Har hunnit med att se hela 3 filmer idag: "Just friends" (asrolig!!), "The lake house" (lite småkonstig emellanåt men ändå helt OK film som gav upphov till en del tankar...) och nu senast "The wild" (sanslöst rolig animerad film som är Disney's kontring på "Madagascar"... Riktigt, riktigt bra och kul film. Rekommenderas starkt!)

Nu är det tack och lov snart tid för sängen och gott nog så börjar jag inte jobba förrän kl 13 imorgon, så det blir en liten sovmorgon som start på dagen :P

Inga kommentarer: