måndag, september 11, 2006

Vilket skit....!

Sitter och kollar på C.S.I. nu... Reklam......
Var tungt att träna idag... Kändes inte alls bra i kroppen, den var inte riktigt med idag... Hela tiden när jag styrketränade så kände jag mig lite illamående och allmänt kass... Som tur var så släppte det lite sen när jag ställde mig på löpbandet.
Känns bättre nu när man fått duscha och fått lite mat i sig. Har liksom inte tid att bli sjuk just nu..
Fast tror mest det var kroppen som sa ifrån lite, tränade varje vardag förra vecka och sen jobbade jag helgen + var ute och festade.... Var gaaaanska trött imorse när klockan ringde, och föll ihop på soffan efter jobb innan träningen...
Till råga på allt så kände jag av handleden under träningen också.
Fan, om dom bara kunde skynda på med den där röntgen....

Ja ja, nu är jag ledig i två dagar så det ska bli skönt med sovmorgon imorgon =)
Nya krafter..

Inga kommentarer: