söndag, september 10, 2006

Hur orkade man??.....

Snacka om att gårdagen flög förbi fort....
Hade lite å pyssla med under förmiddagen, sen började jag ju jobba 12.30..... Mindre kul.... Slutade 21.30 så då vart det bara till att hämta Indy och sen hem, möta S och sen hann vi med lite snack och go dricka =) innan vi stack ner till stan.. (i det närmaste nyktra båda två.... Det var inte igår kan jag säga...)
Vi hade ju såklart lika kul som alltid, och igår var det tack och lov normalt folk som var ute... Sist var det ju för fan som om vi kommit in på ett 18 års ställe......
Det trista var att DJ:n var riktigt, riktigt urkass!!.... Spelade typ 5 bra låtar på hela tiden vi var där....
Men....
Är duktigt trött just nu kan jag säga.... Trots att vi knappt drack nåt igår så känns det som jag har grus i ögonen... Och så ska man iväg och jobba om en timme och hålla igång tills 21.30......
För fan, hur i ****** gjorde man när man var 18????? Då kunde vi ju vara ute på fredagen och komma hem framåt morgonen, sen upp och jobba på lördagen, ut igen på lördag kväll, sen upp och jobba IGEN (!!) på söndagen.....
Hur orkade man????........
Eller är den tankegången ett tecken på att man börjar luta åt 30.....? Fan, passerar ju 25-strecket om några månader....
Åldersnojja??... Absolut inte! Bara fascinerad över hur man orkade med allt när man var 18 och hade skola, jobb + party...

Nästa helg är det i alla fall r i k t i g t party. Min kusin fyller 35 så han ska fixa stor fest tydligen =)

Inga kommentarer: