fredag, september 08, 2006

En lugn fredag...

Haft en lugn, ledig fredag =)
Inte gjort alltför mycket under dagen, mest slappat och tränat Indy. Måste sysselsätta honom ordentligt ibland med lite hjärngymnastik...
Just nu håller vi på att lära in "kryp" och "kram", någor som snart sitter perfekt.
Mina favvotrick han lärt sig är "spela boll" och framförallt "städa" som innebär att han på kommando tar sina leksaker och lägger ner dom i lådan igen =) Han är urgullig när han fixar det (allt under protest givetvis, men vem kan klandra honom...??? Vem protesterar inte när det är städdags....)

Ett mindre begåvat drag från min sida idag var att jag stack ut på gymmet och hade ett nära på 3 timmar långt träningspass, efter att endast hunnit med att käka lite frukost och lunch (eller ja, "lunchen" käkade jag då strax innan 2 så....). Kroppen kände sig typ smått sliten i slutet av passet.... Blev bara hem, in i duschen och sen mat....

Imorgon hinner jag få en liten sovmorgon, sen ska jag jobba mellan 12.30-21-30, sen blev det faktiskt party med S igen =)
Börjar ju inte jobba förrän 12.30 igen på söndag så lite utgång ska man väl hinna med då också....

Inga kommentarer: