söndag, september 17, 2006

Party och party.....

Hade en grym lördag =)
Slappade runt lite på förmiddagen, sen tränade lite på eftermiddagen.
Strax innan kl 18 på kvällen kom sen pappa, brorsan och farmor och hämtade mig. Min ena kusin fyller 35 idag så han hade party igår. Inget dåligt party heller.....
Välkommsdrink vid ankomst, sen öppen bar resten av kvällen..... Innan maten (grymt god buffé) så fick man hämta lite dricka varpå man givetvis passade på att ta både ett glas vin, cider och Jägermeister-shot =)
Hade väldigt trevligt, blev tack och lov placerad bredvid socialt och kul folk.

Tyvärr var jag tvungen att sticka halv tio eftersom jag sen innan lovar S att vi skulle ut och festa...
Så det blev från en fest till nästa =)
Hann bli en del dricka hemma och sen ute också, men kul hade vi. Denna gången spelade DJ:n riktigt bra musik hela kvällen.

Måste nog säga att jag faktiskt mår oförskämt bra och är oförskämt pigg idag.
Redan fått i mig lite frukost och gått en sväng med Indy, så nu ska jag bara iväg och rösta och sen ska jag till Center Syd och spana lite =)

Inga kommentarer: