söndag, oktober 01, 2006

Duktigt förvirrad....

Hade en grym utekväll igår =)
Å och jag hade skitkul! Fast jag har nog aldrig druckit så mycket shots under en kväll och på så få timmar..... Så vi vart ju lite smått (hrmm) berusade kan man ju säga....
Som tur är så har jag alltid 100 % koll på vad som händer runt mig även när jag blir berusad... Dessutom vart det väääldigt länge sen faktiskt som jag drack såhär pass mycket.
Kul hade vi i alla fall.
Det trista är ju att man börjar jobba om 1 timme.... Tänk så skönt det hade vart och kunna slöa på soffan hela dagen och kanske kränga i sig lite godis och pizza eller nåt...
Jag tackar i alla fall för att jag har svårt för att bli bakis. Måste säga att jag mår oförskämt bra idag med tanke på vad vi drack igår.

Nu kommer ju då min lilla fundering....!
Hur fan funkar killar egentligen???? Hallå....
Jag var förvirrad innan men efter igår så är jag totalt väck.... Jag avskyr att inte ha minsta lilla aning om vart jag har en person..
Så om uppdraget var att göra mig förvirrad så; grattis! Uppdraget utfört, säger jag bara. Jag har ingen aning om vart jag har dig.....

Inga kommentarer: