torsdag, oktober 19, 2006

Scrat rules!!

Haft en riktigt bra dag får man väl säga...
Jobbade bara tills kl 12.30 idag =) Indy fick också vara med och jobba idag i och med att det var så få timmar.. Dom gamla älskar när jag har Indy med på jobbet.

På eftermiddagen körde jag ut på brandstationen för att träna lite rullband, men jag blev ju tillfrågad om fotboll också såklart =)
Kan säga att jag faktiskt är ganska så öm i höfterna nu ikväll.... Blev väl en hel del knuffar och sånt.... Både från min och deras sida =)
Kul vart det i alla fall.

Nu ikväll har jag sett på "Ice age 2"
Fy fan vad den var grym! Denna också!
Nog den enda animerade film jag faktiskt VILL se med svenskt tal. Robert Gustafssons röst till "Sid" är ju bara SÅ bra!
Men måste säga att min absoluta favorit redan från ettan är ju givetvis "Scrat"! Han äger!
Han är så jäkla söt. Han påminner om Indy lite grann *asg*

Nu ska jag snart sova.
har visserligen sovmorgon imorrn..... Sen blir det till att jobba kväll =(

Inga kommentarer: