måndag, oktober 16, 2006

Nattuggla....

Yup.... Sitter just nu på jobb... Jobbar andra (och sista) natten nu... Igår var jag grymt trött redan kl 23 på kvällen, då snurrade huvudet rejält kan jag säga....
Idag är jag tack och lov lite piggare. Var och tränade nu på kvällen också och det brukar faktiskt hjälpa. Då brukar man kunna hålla sig nåt sånär "pigg" ett bra tag in på natten.
Vi fick en lugn natt igår, och jag hoppas verkligen att det blir det inatt också...

Imorgon blir det till att sova lite grann när jag kommer hem, sen så ska jag tvätta på eftermiddagen (jippey!!.... eh...hrm) och sen blir det konditionsträning på kvällen.
Är ju ledig sen imorgon och på onsdag så då får man sova ut lite grann på morgonen =)
Onsdagen har jag dock lite att sysselsätta mig med ändå. Först ska Indy simma vid 13-tiden och sen har jag ju mina två spinningpass på kvällen....

Nä, nu ska vi sätta oss och kolla på "Sex and teh city" =)
Sov gott alla ni som kan! (För det ska jag göra imorgon när ni går till jobbet...)

Inga kommentarer: