torsdag, oktober 12, 2006

Spinning och hundsim.....

Njöt i fulla drag av min sista långlediga dag igår =)
Sovmorgon, nästan en hel dag att slappa på.... Hade ett spinningpass igår också, men kroppen var inte riktigt med till 100 % kändes det som.... Svettades som fasen och blev ganska skakis i benen.... Trots det så ställde jag mig på löpbandet i 20 minuter efteråt (jo, jo, men jag vet redan att jag är lite skadad....) Efter det gick jag i alla fall upp för att sola i 20 minuter. Gott, säger jag bara! Småslumrade riktigt kan jag säga =)

Idag vart det back to work som gällde. Men klagar verkligen inte, jobbar bara till 14 både idag och imorgon och sen är jag ledig tills söndag kl 21 (ska jobba nätter sön + mån...)
Efter jobbet idag så hann jag hem och typ göra ingenting ett litet tag.... Eller jo, jag lagade mat till mig faktiskt....
Nu ikväll har jag och Indy vart uppe i Helsingborg på djursjukhusets rehab. Indy har fått börja simma (igen)..... Gick och simmade med honom under min första termin på brandisutbildningen, men sen blev det tyvärr för dyrt och kasst med tid...
Trist nog är det ju så att Indy har höftledsdysplasi, så simning gör honom gott.
Han e SÅÅÅÅ SÖÖÖT när han simmar runder i bassängen!

Nu så ska jag slänga mig på sängen och sova som en gris tlls kl 06 imorgon =)

Inga kommentarer: