måndag, oktober 23, 2006

Ny vecka....

Skön start på den nya veckan, ledig =)
Jobbat hela helgen ju.... Igår vart det inte mycket fri tid kan jag säga... Hann med en liten sovmorgon (till 8 typ...) sen var det bara till att gå upp och slänga i sig lite frukost, gå ut med Indy och sen iväg till gymmet för 1 timmes Forza-träning.... Sen hann man bara precis hem och duscha och sen vart det iväg till jobb....
Jobbade ända tills 21.30 igår... Woosch! Vart en låååång eftermiddag och kväll....

Idag kunde jag i alla fall njuta av en lugn morgon.
Hann med att slappa lite grann under förmiddagen.
Sen kl 14 vart det tid för hundsim igen. Han blev riktigt trött idag, Indy. Simmade i 20 minuter idag, inklusive ett par minuters vila. Han är superduktig! Han hade till och med gått ner några hekto i vikt sen förrförra gången =)

Nu ikväll har jag vart och tränat. Var tid för styrketräning idag och det var inte det lättaste kan jag säga.... Var ganska mör i axlar och armar sen Forzan igår, så hade inte precis full styrka ikväll...

Nu har jag (såklart...) precis kollat på "Prison Break". Lika grymt bra varje gång =)

Inga kommentarer: