tisdag, oktober 31, 2006

Vilken helg....

Ja.... Har ärligt talat varken orkat eller blivit klar till att skriva nåt under helgen...... Eller igår för den delen.... "Prison break" var så spännande igår och efter det så var jag ganska trött, så det vart bara till att hoppa i säng direkt...

Har i alla fall vart ledig i 4 dagar nu =)
Vet inte om jag egentligen kan räkna idag som arbetsdag heller..... Ska bara jobba mellan 13-16..... Vi har APT på våningen idag så därför jag fick hoppa in en sån kort tur....

Lite blandade känslor om helgen kan jag säga...
Fredagens Gåsaboll var grymt kul! Fy fan va skoj jag hade med killarna hela kvällen (okej, det kan tolkas fel av alla snuskiga människor... Eller av er som får vissa tankar i hjärnan så fort ni hör ordet "brandmän".... Men NEJ. SÅ kul hade vi definitivt inte!.... Vill jag bara poängtera, haha.)
Nä, skämt åsido. Vi hade ju dock inte samma lag som i fjol..... I år så förlorade tyvärr mitt lag så det small....... Skiftet spöade skiten ur oss allihop....
Efter fotbollen stack vi neråt stan för att käka middag och sen blev det lite vidare utgång till nån pub och nattklubb. Kul vart det i alla fall. Det är alltid så lätt att vara ute med brandmännen. Dom är hur lätta och roliga som helst att umgås med. Kan ju visserligen ha nåt att göra med att jag var ensam tjej där =)

Lördagen startade med Forza-pass kl 12..... Var inte helt pigg då kan jag säga... Var inte i närheten av att vara bakis, men man är fan ändå trött när man vart ute...
Sen på kvällen kom några av instruktörerna hem till mig och då blev det lite vin och snackande =) Sen hade vi bokat bord på en rastaurang (samma som i fredags...) i stan. So far so good. Hade grymt kul ända fram tills vi lämnade restaurangen vid typ midnatt...... Sen jäklar störtade hela kvällen..... Fy fan va g r y m t tråkigt det var ute sen! Nattklubben vi va på hade ingen som helst legkontroll! Stället har egentligen åldersgräns 23, men i lördags så va stället i stort sett packat med en massa 18-19 åringar som sprang runder där! För helvete....
Kan ju lätt säga att vi gick ett bra tag innan stället stängde.....
Visserligen underlättade det nog inte att jag och Å tog det lugnt och höll oss till läsk och vatten, man vart väl antagligen bara ännu mer irriterad på tonåringarna då....

I söndags tog jag det lugnt heeeeela dagen.... Pallade (för en gångs skull) inte släpa ut mig till gymmet, utan släpade istället med Indy ut på 2 stycken 1 ½ timmes promender under dagen =) Var riktigt skönt väder då under dagen... Lite väl kallt, men jag vägrade ha vantar på mig....

Igår vart det träning som vanligt igen =)
Styrketräning igen (äntligen)....... Fick ju bara styrketränat en gång förra veckan....
Efter träning vart det hem och i duschen innan "C.S.I NY" och "Prison break" började =)
Sen ikväll blir det lite konditionsträning på gymmet...

Nu ska jag fixa lite mat till jobb....

Inga kommentarer: