torsdag, november 02, 2006

Helg.....igen!

Japp, ett par timmar kvar bara..... Sen är det fredag, igen....
Snacka om att veckorna går fort.....eller är det bara jag som tycker det...???
Hade spinningpass igår i alla fall, och sen orkade jag faktiskt inte ställa mig på löpbandet, utan gick upp och solade istället =)

Nu har jag nästan precis kommit hem från jobb... Bara jobbat mellan 16-21 ikväll.
Vi har haft anhörigträff på jobb ikväll, så det vart smörgåstårta med rostbiff *mums*

Ska faktiskt gå och lägga mig nu känns det som.. Börjar kl 7 imorgon och sen ska jag hinna träna på kvällen + att jag nog ska ner en sväng i stan med några från jobb.. Vi har en ny pub som öppnar imorgon, så får väl ner och se vad det är för nåt =)
Men det blir en definitivt nykter kväll. Ska träna på lördag också + att jag och en kompis ska ut på lördagkväll också (nykter även då.... Inte illa, hihi...)

Inga kommentarer: