lördag, november 11, 2006

Sleepless in........Landskrona...

Japp... Jag visste det.... Det går typ aldrig väl när jag går och lägger mig "i tid".....
Tänkte ju att jag skulle va duktig igår och gå och lägga mig innan 23 i alla fall eftersom jag började jobba kl 7 imorse...
22.45 låg jag mycket riktigt i sängen...

Kl 2 vaknade jag........ Kul?? Eh, nä...... Inte mycket....
Blev till att springa upp på toa och sen försöka somna om igen..... Lättare sagt än gjort...
Låg nog vaken typ 1 timme och vände och vred mig och kunde i c k e somna igen....
Till råga på allt så hade jag helmysko drömmar som gjorde att jag sov kasst...

Sitter just nu på jobb och räknar ner timmarna tills jag slutar........2.5 timmar kvar =)
När jag väl kommer hem får jag väl försöka lägga mig och vila lite..... Hade ju liksom tänkt att jag skulle orka festa lite ikväll, utan att gäspa!

Nä, nu ska jag hämta lite kaffe och sätta mig och koppla av lite.... Gäller att passa på när folket ligger och vilar middag....

Inga kommentarer: