torsdag, november 23, 2006

Just nu..........

....så kan man väl lugnt säga att jag går på lågvarv.....
Efter måndagens händelser hamnade jag lite i en svacka och har väl inte haft dom ljusaste stunderna i mitt liv dom senaste dagarna.....
Det var till och med så att jag knappt kände för att sticka ut och träna idag....
Men se det vände lite på sig efter (eller under) träningen =)

Börjar klätta uppåt igen och är på bettydligt bättre humör nu ikväll.. Sen får vi väl se om det kan hålla i sig, men fick lite peppning och fick höra lite trevliga saker ikväll så. Sen får väl dom närmaste dagarna utvisa hur humöret blir...

Ska i alla fall snart gå och lägga mig... Jobbar 7-14 imorgon också, sen blir det lite styrketräning imorgonkväll... Är en vecka sen jag styrketränade nu så ska bli gött!
Sen lär det väl bli till att se fram emot helgen, lär väl bli lite party denna helgen också.
Förhoppningsvis ganska mycket roligare än sist, och tänker ju dock inte hålla mig nykter denna helgen kan vi ju säga.....

Inga kommentarer: