onsdag, november 08, 2006

Leonardo Da Vinci.....

Vart ledig hela dagen idag, riiiiktigt skönt har det vart =)
Eller ja, om man bortser från att det har regnat typ hela dagen..... Varken jag eller Indy var speciellt roade av att va ute och gå idag.....

Spenderade i alla fall eftermiddagen med att kolla på "Da Vinci Koden".
Oj säger jag bara.... Det va en r i k t i g t bra film! Visserligen är Tom Hanks en av mina absoluta favoriter, och han är riktigt bra även i denna filmen.
Har tyvärr inte läst boken av Dan Brown ännu, men efter att ha sett filmen så tänker jag verkligen läsa boken också.

Har kört ett spinningpass ikväll också. Sen blev det 20 minuter i solariet med =)
Ha, precis när jag skulle till att slumra till så väcktes man till liv av megapipandet att det bara va 10 sekunder kvar av solningen.......

Nu ska jag återgå till sofan ett tag till, innan det är dags att gå ut med Indy.... Något jag d e f i n i t i v t inte ser fram emot ikväll.........
Det spöregnar fortfarande..........

Inga kommentarer: