lördag, november 18, 2006

Uttråkad till max!

Okej, tack och lov så är klockan faktiskt redan halv 4 på morgonen vilket innebär 3.5 timmar kvar innan jag får gå hem och sova......
Jag vet inte riktigt vart jag ens ska börja för att beskriva hur grymt, jäkla, förbannat uttråkad (!!!!!) jag är!!!
Trött är jag inte heller precis.... Lugnt som jag vet inte vad är här också.....
Inget på TV alls, har mest fördrivit den lediga tiden med näsan i datorn känns det som....
Suttit på blip och spelat Jeopardy och Deal or no deal som en annan 7 åring =)
Surfat på alla möjliga olika sidor på nätet (nä, nä, nä, nä! inga såna sidor, alla ni snuskiga människor där ute.....)
Får väl fixa mig en kopp te till och fortsätta att fördriva tiden på nåt meningslöst sätt....

Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz!

Inga kommentarer: